26. dec. 2012

God jul og godt nytår!

Jeg sidder lige nu hjemme hos mine forældre, og har lige fået et dejligt langt bad. Julen blev taget godt imod, og julemanden kom da også forbi vores familie og lagde en sæk med julegaver udenfor døren, hvor min søsters hund havde en "aftale" om at passe på dem for julemanden, indtil vi kom og fandt dem. De små var henrykte, selv den mellemste der lige har lært at sige nogle ord udbrød "Julema', julema'!" mens hun sprællede for at komme ned på gulvet fra at sidde på min arm. :o)
Jolly old saint nick.

Nu venter vi bare på at det bliver nytår, så vi kan få overstået den "klamme" julemad, der smager alt for godt men som sætter sig på sidebenene, og så skal der ellers ases og mases i fitnesscenteret indtil næste år. ;o) Lol. Det bliver nu sjovt alligevel.
De har allerede gang i at fyre ulovligt fyrværkeri af rundt omkring. Specielt drenge syntes det er sejt at være tæt på at sprænge deres fingre og lemmer af. Pff.
Jeg fyrer ikke fyrværkeri af i år. :-) Jeg plejede at elske at fyre af, men jeg føler ikke for det mere. Selvom jeg er 18 år, så føler jeg mig gammel lige på dét punkt. ;o)

- Jeg har nu ikke farvet mit hår i godt 4 måneder, og jeg er stolt af mig selv. :-) Jeg er fanget mellem to idéer: Gro det hele ud, eller kun gro det meste ud af mit hår. Hvis jeg gror det hele ud, så bliver det langt nemmere at afblege det, og jeg vil ikke få nogen former for gule toner, som jeg ville få hvis jeg kun groede det meste ud. :-) Specielt har jeg én ting på min bucket list: Gro mit hår ud til min originale længde. Det kommer nok til at tage et år eller to inden det ønske kan blive opfyldt. Men jeg skal nok nå det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar