30. jan. 2013

Hakhakhak, og noget småsludder.

Jeg har lyst til at sludre lidt idag. :-)

Kender I det, at man ser en person hvor deres extensions bare er en stor fail?
Man kan se deres korte etager, det er ikke blendet ordentligt overhovedet, extensions'ene er slet ikke klippede til, etc.?
Jeg har set det mange gang efterhånden. Problemet er, at extensions max. må være 25% længere end din egen hårlængde, og det er med over-etager, og de længste etager. Mange misbruger dem, og tror at folk ikke opdager det, og det ser skrækkeligt ud. Det ligner kort sagt, at de er hoppet ud af en skraldespand.

Bumbum.
Nå.

Jeg har desuden fået studset enderne igen. :-) Det har en ok tilstand efterhånden, fordi jeg har "druknet" det i kærlighed og hårkure. ;-) Gud hvor jeg dog hader kalk...
- Updaten på mit hår efter vitamin c-kuren, er desuden at det nu mest af alt bare er orange-agtigt. Jeg ligner en ægte ginger. :-D - Ikke at det er noget negativt. Det er en SMUK hårfarve. :-) Jeg elsker den! Mine søskende er alle rødhårede, og jeg er jaloux på dem, fordi det er så dyb en farve + de har fine krøller. Jeg har bare mellembrunt glat og tykt hår. Ikke det mest spændende.

Hyg jer! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar