8. jul. 2013

Review af TRESemmé Naturals

Jeg har 4 flasker af 2x shampoo og 2x balsam stående og gud fader bevares i helliglandet hvor jeg dog glæder mig til at de er væk. De er tunge at hælde fra i badet, det stinker i håret, balsammen er meget meget tynd og jeg føler at det ikke gør noget for mit hår, og shampooen er stadig fyldt med sulfater, selvom de praler af at der er "mindre sulfater i". Shampooen tørrer håret ud, og balsammen redder bestemt ikke situationen. Klodsede, dårlige formularer, og latterligt store. :-) Sorry. Negative reviews er normalt ikke mig, men jeg kan ikke finde noget godt ved det her produkt, selvom jeg har forsøgt. Balsammen kan bruges som erstatning for shampoo hvis du vasker hår dagligt, men den skal fortyndes, og en anden balsam skal bruges ovenpå, for at undgå at dit hår bliver en frizzbold eller tørt. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar