3. dec. 2012

Uh oh....

Tør jeg?

Jeg købte L101 Silver Blonde afblegning fra Matas, silvershampoo og en pokkers mange hårkure. Lige pt. er jeg igang med at falme mit knaldrøde hår, og det er da også noget af en opgave jeg har påtaget mig... Nemt er det ihvertfald ikke! Men jeg vil ha' det så lyst og falmet som muligt, inden jeg afbleger det. :-) Bare for at slippe for alt det hårde arbejde med at vedligeholde den hvidlige farve, og sørge for at håret har det godt.
Og for at slippe for at skulle afblege så mange gange.


Hvad har jeg garderet mig med?
2 x Silver Blonde afblegning
1 x Swiss O-Par Silver Shampoo (Uden silkone!)
3 x Hårkure (René Friis, L'oréal Pure)
1 x Kokosnøddeolie

Kokosnøddeolien er virkeligt god. Den er fast når den er i krukken, men når du gnider på overfladen, så smelter det pga. varmen. :-) Det dufter fantastisk, og jeg blander tit en smule olie i min balsam, eller laver en varm oliekur inden jeg vasker det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar