30. maj 2012

En lille indsigt i "Barbie".


Hvis jeg skal forklare mig selv skal det nok lyde nogenlunde sådan her: "Søko-elskende, Elvisfan med en Puch Maxi fra 1970'erne, som elsker alt fra perioden 1940 til 1980."
For at give en mere deltaljeret forklaring, så har jeg fået en del spørgsmål igennem tiden som jeg så fint kan svare på nu, og selv tilføje nogen. :-)
Hvad er dit navn? Mona Lisa. - No joke.
Hvad er din alder? 18 til Juli. Hihi!
Hvem er dine yndlingssangere fra førtiden? Elvis Presley, Michael Jackson, Alice In Wonderland, Nirvana, Placebo, KISS, Queens, Prince. For at nævne nogen. :-)
Hvem er dine yndlingssangere fra nutiden? Porcelain Black, Marilyn Manson, Hollywood Undead, GorillaZ, Medina, Sofijah, Havana Brown, Natalia Kills, Sumo Cyco/Skye Sweetnam, Emilie Autumn.



Hvad kører du på? En Puch Maxi med kickstarter fra 70'erne. Den har indtil videre været "mishandlet" af forrige ejer, som hældte noget så latterligt som husmaling ovenpå den. Jeg kunne skrabe det af med en negl, når motoren var godt varm. :-) Nedenunder var den dog grøn. Nu er den hos min svoger, som er igang med at omlakere den. Den startede hver gang, og brummede glad når man fiser ned af cykelstierne. Den starter i minusgrader, efter 2. kick, og den kører solidt på is. Jeg har valgt at kalde den "Bæst", eftersom den var så grim som den var. Jeg tør dog ikke omdøbe den nu, da den altid vil være mit Bæst. <3
Hvad er din yndlingsmåde at sætte håret på? Jeg sætter sjældent håret op, men når jeg gør, bliver det med en bandana. :-) Det er dog ikke et egentlig "updo", mere en "downdo". Fnis. Jeg køber bandanaer så snart jeg finder dem, indtil videre har jeg dog kun et par stykker i rød, sort og hvid. :-)
Hvad er dit yndlingstøj? Som billedet øverst viser, er det en beige t-shirt fra H&M med Elvis på. Jeg elsker at gå med den. :-) Den matcher godt med min retrolook Friis&Company, som igen, ligner en taske min mor havde da hun var på min alder. Denne er dog i falsk læder, da jeg nægter at gå med ægte læder, pels, eller skind. :-) Udover det, så går jeg tit i mine 2 falske læderjakker. En sort og en brun. De er ret gode når der er vind på vejen, og man fræser på sin Puch Maxi. Vinden giver en god kulde, som kan give snue. :-) Ellers, så går jeg gerne i højtaljede og normale jeans. Og så bare et par brune sneaks. Lige nu fra Zyt, et par der ligner lidt den slags højanklede Reeboks der var populære for et stykket tid siden. :-) Når solen skinner, nyder jeg også at gå med solbriller. Hvad enten det er mine grønne hjerteformede solbriller, eller mine pilotsolbriller, der ligner lidt 80'ernes typiske brillestørrelser. :-)
Hvad drømmer du om, af piercinger? Jeg ønsker mig en labret i 18-års gave, og udover det, ønsker jeg mig en øjenbryn, en industrial, wrist, monroe og en stretch i venstre øre. :-)
Hvad er dine tattoodrømme? Jeg vil have mit efternavn tatoveret i nakken, min afdøde hunds mindesmærke på mit højre bryst, tæt ved kravebenet. En lidt speciel tattoo af en due på min arm, og "Mona Lisa" på højre arm. Udover det, ønsker jeg en tekst fra min yndlingssang på min venstre arm, og et sæt englevinger på ryggen. Huhu.
Som i nok kan høre, er jeg lidt af en retrofreak. ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar