21. nov. 2012

Jeg er tilbage!

Efter at jeg flyttede til Odense i sommerferien, så har jeg haft virkeligt travlt, og det har gået stærkt ud over den stakkels blog. Min uddannelse har også taget en hel del af min fritid, og den lille smule jeg havde tilbage, ville jeg bruge sammen med min kæreste. Men nu hvor hverdagen endelig hænger sammen for mig, så har jeg mulighed for at blogge et par gange om ugen igen. :-)

Sidecut-trenden ramte mig for lidt over et år siden, og jeg har forsøgt at gro mit sidecut ud igen, dvs. jeg har været nødt til at hakke ca. 15 cm hår af. :-( Æv! Mit hår er desuden knaldrødt, og jeg er igang med at falme farven for at kunne gå tilbage til min elskede platinblond igen. :-) Jeg giver en tut på hvordan man falmer semipermanente/letfalmende hårfarver, i næste indlæg!


Planer for bloggen:

  • Review/Anmeldelse af L'oréal Féria hårfarve.
  • Tutorial på at falme hårfarve med vitamin og shampoo.
  • Tutorial på at falme hårfarve med shampoo og midler fra køkkenet
  • En opdatering på mit hårs tilstand.
  • Hvordan går det med mit liv?
  • Vinterhårrutine idéer, forslag.
Som i kan se, så har jeg travlt. :-) Men jeg skal nok nå det hele. + Der kommer et par anmeldelser af diverse andre produkter du nemt kan få fingrene i, fra fx. Matas. ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar