4. dec. 2012

Afblegningsforberedelser, blå mascara?

Så har vi været på en heldags tur til grænsen. :-)
Udover et kæmpe læs mad, slik, cola, og alkohol, så har jeg købt hårprodukter og makeup. :-) Heriblandt en blå mascara. - Hvad i alverden vil du med den, blogger? Jeg manglede et nyt *pop* i min makeup, Og eftersom at jeg nogengange prøver at slippe nemt udenom makeuprutinen om morgenen, fordi hudrutinen tit trækker ud ved at bruge eyecreme, daycreme, highlighter, concealer og bb-cream. Hver dag. Hvis jeg så bruger en blå mascara, så vil det give et lille lækkert pop, her i den kolde vintertid. Og så vil den være festlig med noget glitrende øjenglitter til nytår!
Jeg har desuden købt en ny slags afblegning kaldet "Platinum Silver Blonde", som jeg vil forsøge mig med. Der skal dog bruges et ton silvershampoo, som jeg også har købt en flaske af, for at holde tonerne blålige, der sletter de gule nuancer. :-)
Indtil videre står det på mishandling af håret, med at strippe farverne ud, med både vitamin c-kuren, og kærestens mandeshampoo, der bare ikke går op i hårets sundhed, og indeholder sulfater. Stakkels hår. Men sådan må det være. ;-)
Jeg har tænkt mig at falme det, så meget jeg absolut kan, inden jeg kaster mig over at afblege, for at minimere risikoen for orange/gule ender. Dette er nok først omkring nytår, hvis ikke efter. Men jeg skal nok opdatere!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar