13. jun. 2012

Bøfbernaise + en dårlig dag.

Lige nu sidder jeg alene hjemme, da min mor er på arbejde. Jeg bestemte mig så for at lave noget ala bøf-bernaise, bare med et twist. Pomfritter, bøffer, og bernaisesovs er nu altid god, ovenpå en dårlig dag! :-)
Dagen startede ud med et mareridt, som man engang imellem får. Jeg kunne ikke sove længere, så jeg gik ud og børstede tænder, vaskede ansigtet etc. Jeg vasker hænder ret tit, og hvis jeg ikke har tid til det, så bruger jeg 2x håndsprit, som altid er i min lomme. Idag brugte jeg ikke håndsæbe, men kun håndsprit hele dagen, hvilket jeg har gjort før, som faktisk er meget mere effektivt mod bakterier. Min mor købte en ny flaske håndsæbe vi har brugt før i tiden, og jeg tænkte ikke videre over det, da jeg havde sat bøfferne på panden for kort tid siden, og skulle ud og vaske hænderne, for at komme igang med at skære lidt grøntsager bagefter. Jeg har fået allergi overfor håndsæben.... Mine hænder klør, de er røde, svier og jeg er blevet godt og grundigt irriteret over det. Så nu arbejder jeg med handsker. Hele dagen har jeg i forvejen haft nyseanfald efter nyseanfald pga. pollen. Det er virkeligt skønt...
Jeg kan i det mindste trøste mig med en god appelsin fra Netto, bagefter aftensmaden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar