12. jun. 2012

Første dag, weekend resten af ugen, og småting.

Jeg har idag overstået første dag på en produktionsskole, min vejleder har kastet mig hen, fordi jeg ikke gik i skole, og har sagt mit job op. Folk på mit hold er søde, men det var rimeligt overvældende for mig at starte en måned før ferien, så jeg var nok lidt stille og tilbagholden. Jeg havde en del rygsmerter, så det forringede min dags kvalitet. Dog har vi weekend fra idag af! Det er en god ting. ;-)
Faktum er, at mit hår har været ret skadet efter min ekstrem hårfarvning og affarvning, så jeg tager mig godt af det. Hver aften sidder jeg med en frisørsaks og klipper de spaltede ender af. Derefter olier jeg enderne med en let olie, binder håret op i en knold og sover. Næste morgen er mit hår skønt og blødt. - Det var lige et lille tip, specielt godt til sommertimerne!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar