11. jun. 2012

Ekstremt mærkelige og tilfældige facts om mig.

1: Hver gang jeg ser min søsters hund, begynder jeg at tale i en heliumstemme, mens hendes hund står og piver efter at blive kælet og kløet. Dvs. der står 2 meget mærkelige skikkelser, og begge har gang i at pive.
2: Jeg er fuldstændigt helt og igennem natteblind. Jeg kan kort sagt ikke se en skid, når jeg går hjem fra en fest. Jeg gætter mig frem.
3: Jeg kan ikke finde ud af at åbne dåsesodavand. Jeg bruger altid en gaffel, en kniv eller et eller andet værktøj til at åbne dem med.
4: Jeg er så venstrehåndet til den grad, at jeg overhovedet ikke kan finde ud af noget med højre, udover at holde en kop, etc.
5: Jeg kan ikke tåle for meget sukker, eller koffein. Resultatet burde være til at regne ud.
6: Jeg har svært ved at sidde stille i længere tid af gangen. Dette resulterer i at jeg enten river et eller andet i stykker, skiller en kuglepen ad og samler igen 40-50 gange, eller tegner på mig selv.
7: Jeg er fuldtidsmoster. Min søsters børns betyder utroligt meget for mig og jeg elsker dem som var de mine egne. - Jeg ønsker dog ikke børn før jeg er mindst 21.
8: Jeg kan ikke fordrage mint, og pebermynte. Tandbørstning er min største fjende, hvis tandpastaen ikke er med lakridssmag. Det er dog noget der SKAL overstås 2 gange pr dag, og jeg hader det. Lakrids for the win!
9: Jeg hader gruppearbejde som pesten. Dette er dog pga. negative oplevelser, med at andre parter i gruppen ikke har gjort deres arbejde, og vi så endte med en kvart fremlæggelse.
10: Jeg er jyde. Bor i sønderjylland, forældrene er vestjyder; men jeg kan absolut ikke snakke jysk. min accent/dialekt er københavnsk/sjællandsk, og ligemeget hvad jeg gør, kan jeg overhovedet ikke ændre det.
11: Jeg er et jordbærbarn. Jeg har altid elsket jordbær, og ligemeget hvor mæt jeg er, kan jeg altid presse et kg jordbær ned, eller to. ;-)
12: Jeg skal bruge briller, men har indtil nu været imod at bruge dem.
13: Jeg elsker skinkesalat! Normalt spiser jeg ikke gris, men skinkesalat slår bare kegler!
14: Mine 2 yndlingsparfumer hedder "Broken Heart" fra Desire, og "Play It Rock" fra Playboy.
15: Jeg bruger altid læbepomade. Mine læber har et problem med at tørre ud konstant. Pt. har jeg 14 stk, som jeg konstant bruger. De overlever ikke til jul.
16: Jeg ELSKER isthe!
17: Jeg er fuldstændigt helt oppe at køre over 60'erne/Rockabilly-stilen. :-)
18: Jeg har ikke været til en frisør i godt 4 år. Hvorfor? Jeg har prøvet 100vis af forskellige frisørsaloner, og hver evig eneste gang gik noget galt. Enten klippede de alt for meget af, lagde skæve etager, fuldstændigt ødelagde mit hår etc. Derfor stoler jeg ikke på frisørerne mere. Selvom jeg dog ønsker at uddanne mig til en.
19: Klokken er 18:53 lige nu.
20: Min yndlingsslik er minttoffee's fra Big Ben, og Rocky Mountain Marshmallows.
21: Min yndlingsdrik, er gammeldags vestjysk kakao, grøn the med citron, Pepsi max, og Ice Coffee.
22: JK klokken er 18:56.
23: Min vildeste frisure må være min hanekam, eller sidste sommer, da jeg havde et sidecut i mit pinkviolette og sorte hår.
24: Min Puch Maxi hedder Bæst. Og den bliver ikke kaldt andet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar