14. jun. 2012

Længdetjek!

Så er jeg endelig nået til BSL (Bra-strap length) igen! Det har taget sin tid, og det var en lang tur, men jeg er ENDELIG nået til mit midlertidige mål!
Mit endelige mål er en fuld hoftelængde, og det kommer ved gud til at tage laaang tid endnu, men jeg skal nok nå det! Jeg tog det sædvanlige billede af mit hår på ryggen, og så at jeg var lige netop nået til BSL. Gud hvor blev jeg glad! :-) Dette er dog når mit hår er glattet. Mit hår er naturligt meget glat og lige, men det har nogle små bølger i enderne. Det var derfor jeg blev så glædeligt overrasket. :-)
Til jer, der ikke ved det, så har jeg været på WL (Waist-length) sidste år, men mistede en del af længden da jeg gik blond i vintertiden. Og jeg savner længden, så jeg har farvet mit hår tilbage til brunt, og lader det nu gro frit og glad. :-))))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar