3. jun. 2012

Update.

Min Roskildesyge er begyndt at brænde ud, så jeg føler mig en smule mere frisk. :-) Der er også gået godt en måned siden jeg sidst afblegede mit hår, og jeg har dermed også fået udgroninger. Pænt er det ikke, men det er til at overleve. Det er jeg lidt nødt til, eftersom jeg ikke vil afblege mere lige for tiden. Ihvertfald ikke ind over sommerferien. Jeg går måske mørkhåret igen, nu hvor jeg skal starte på en HF efter sommerferien. Med alle de lektier, så vil jeg nok ikke få tid til at tage mig ordentlig af mit hår, især ikke i starten. :-) Så hellere gøre det lidt mere enkelt.
Idag har jeg også månedsdag med min kæreste, hvor vi nu har været sammen i 11 måneder. Yay!
Dette er kun lige en kort update, for at i kan følge med i mit liv. ;-) Hyg jer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar